PC-MARKET 7

 PC-MARKET 7
Identyfikator produktu 46550
Kategoria Obsługujące sprzedaż

Zobacz wszystkie cechy >

Zasady reklamacji oraz zwrotu towaru >

Dzięki programowi PC-Market 7:
Szybko znajdziesz najlepiej i najgorzej sprzedające się towary Prześledzisz dokładną historię towaru – od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami – ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy Podglądniesz ile sklep „zarobił” – program poda, jaką kwotę marży zrealizował sklep na sprzedanych towarach Sprawdzisz bieżący stan kasy – w każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kasjera Sporządzisz zamówienie bez chodzenia między półkami – wystarczy tylko podać ilość dni na ile ma wystarczyć zapas, a program sam wybierze te towary, które należy zamówić u dostawcy Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu – dzięki współpracy z przenośnymi terminalami inwentaryzacja będzie trwała krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw Szybko wydrukujesz etykietki na półki i towary – możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu, a podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów Zaoszczędzisz czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw – jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet lub na dyskietce Zachęcisz klientów do częstych zakupów – dzięki Systemowi Lojalnościowemu klienci będą kupować w Twoim sklepie licząc na nagrody za uzbierane punkty

 

PC-Market 7 – to współpraca z większością modeli urządzeń:

Kas fiskalnych: Elzab: Delta, Alfa, Jota, System 600 Sharp: ER-A457P, ER-A277P/PS, ER-A227PS, ER-A495PN/PF, ER-A445P, ER-A455P, ER-A237P Novitus / Optimus: PS3000 NET, System, Fiesta, Rumba i zgodne Posnet: Combo PC-POS (z drukarkami: Posnet Thermal, Emar/Torell DuoPro, Novitus/Optimus: Quarto, Vivo, Vento, Wiking, Elzab Omega, Elemis Giga) oraz inne: EuroPOS, Datecs MP55, MP56, Innova Hit Plus Drukarek fiskalnych: Posnet Thermal Emar/Torell DuoPro Innova: Market, Profit Elzab Omega, FP600 Novitus / Optimus Quarto, Vivo, Vento, Wiking Elemis Giga Przenośnych inwentaryzatorów Drukarek kodów kreskowych Czytników kodów kreskowych Wag elektronicznych Sprawdzarek cen

PC-Market – to kilkadziesiąt różnych raportów m.in:
Finansowe: rejestr VAT zakupu i sprzedaży raport obrotu raport kasowy kontrola obrotów i rozliczeń z dostawcami i odbiorcami Ilościowo-wartościowe: stany towarów i grup towarów w magazynach zakupy towarów i opakowań sprzedaż towarów i opakowań realizowane marże na poszczególnych towarach i grupach towarów obroty magazynowe i karta magazynowa (kompletna historia ruchu towaru) Zaawansowane analizy: koszykowe rotacji towarów konkretnego dostawcy obrotów związanych ze stałymi klientami zakupu, sprzedaży, marży i zapasu towarów zalegających Oraz wiele innych...

Oprogramowanie PC-Market 7 to kompleksowa obsługa sieci sklepów:

System dla sieci sklepów, składający się z programów:
zarządzającego centralą sieci sklepów – Konsoli Kupca obsługujących sklepy w sieci – PC-Market 7 zajmującego się komunikacją w sieci – PCMRepl

System realizuje następujące cele:

elektroniczny przepływ informacji – m.in. przesyłanie cenników towarów i dokumentów wykonywanie zbiorczych raportów ze wszystkich sklepów w sieci, eksport do systemu FK centralne zarządzanie towarami we wszystkich sklepach w sieci, np. narzucanie ceny, zakaz zakupu od wskazanego dostawcy, nakaz zakupu po wynegocjowanej cenie, itp. optymalizacja zamówień pod kątem doboru kontrahentów, warunków handlowych oraz sposobu realizacji

Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:

1. Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani narzucić ceny detaliczne zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)

Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.

2. Centralne zarządzanie listą dostawców
Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.

3. Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd.

4. Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru.

5. Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców.

6. Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.

7. I wiele innych możliwości.

Pokaż więcej

Subiekt NEXO box 3 stanowiska SN3

720,00 zł

Zielony Plus dla GT

790,00 zł

Subiekt NEXO PRO box 3 stanowiska SNP3

1 430,00 zł

Sfera dla Subiekta GT

569,00 zł
Wszelkie prawa zastrzeżone 2020 © KR System
Realizacja: magnis.pl
„Dotacje na innowacje – Inwestujemy w waszą przyszłość”
Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: sprzedaży, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.
ZAMKNIJ